Pàgina 1 de 2 12 L'últimL'últim
Resultats 1 al 10 de 13

Tema: Marroc 2013

  1. #1
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.880

    Marroc 2013

    Ep, aquí us deixo quatre panoràmiques del nostre darrer viatge al Marroc, espero que us agradin i que us entrin moltes ganes d'agafar la moto i anar cap aquelles terres africanes.

    Salut!

















































    En els viatges constantment passen coses, es la gracia de fotre el camp i poder desconnectar. El que passa es que a voltes aquesta la desconnexió es més gran del que voldríem i no la podem controlar.
    El 20/03/2013 el tindrem marcat durant molt de temps dins els nostres records, era una etapa de transició, degut a les pluges vàrem decidir no entrar al Rekkam, que es molt fangós i quedaríem atrapats, per tant vàrem prendre la decisió de baixar directes a Merzouga des de Guernif. Allà sempre fa bon temps, es sorrenc i si plou no hi ha problema de trobar fang.
    Quan arribem a l'alçada de Missour veiem que els núvols ens van deixant i decidim d'agafar la ruta inicial a partir de Talssint on podrem fer el tram final del Rekkam passant pel Col de Belkassem.

    Aquesta decisió serà el preludi d'un seguit d'esdeveniments que ens vàrem passar fins acabar el dia i ens vàrem marcar la resta del viatge.

    1a INCIDENCIA

    La carretera es perfecta, es solitària, l'asfalt es bo, vaig escoltant Bob Marley, la temperatura es agradable, ens endinsem en una vall desconeguda on mai havia passat, les sensacions son bones i tenim ganes, moltes ganes d'agafar la primera pista del viatge....i de cop i volta, em trobo en mig del camp, que ha passat?...quan la moto per fi es para, m'adono que he sortit de la carretera, que hi havia grava a la corba i per evitar la possible caiguda he fet un recte. He tingut molta sort, la única pedra grossa que he enganxat, s´ha partit i he pogut seguir endavant. Al final el protector del carter i els col.lectors xafats, vull posar primera per sortir del forat on em trobo i veig que la palanca de canvis es trencada, la sorpresa es que quan arrenco la moto el dial marca que anava en sisena...com diria aquell de la TV PAVENOSMATAO!!!

    A partir d'aquí els companys comencen a treballar de valent, en 20' continuem ruta, han reparat la maneta de canvi i fins hi tot m'han fet la manicura, degut a que la bota ha quedat que semblava les potes d'un gat.

    Al final tot ha quedat en un ensurt, un parell de dies després podré reparar la maneta de canvi a Errachidia, això es una altra historia.







    2a INCIDÈNCIA

    Un cop recuperats de l'ensurt seguim ruta i parem a Beni Tajjite a fer un Picnic, trobem unes bones ombres sota unes oliveres.

    La pista que farem es la que va de Beni Tajjite a Tazouguerte, una pista plana i ràpida sense cap complicació aparent, el ferm convida a donar gas a la moto, de cop i volta et trobes algun reguerot amagat provocant algun ensurt i poca cosa mes. Sembla que anem ràpid, be tant sols ho sembla, per que quan passa en Sacot la percepció de ràpid/lent es relativa.
    Teníem moltes ganes de deixar l'asfalt i es nota en les polsegueres que deixen les motos a la llunyania, el total de pista es d'uns 40km i tenim tota la tarda per endavant.
    Al kilòmetre 30, més o menys, ens trobem amb la única dificultat de la pista, el Col de Belkassem, es tracta d'un petit coll on hi ha un parell de corbes de pujada i tres de baixada, això si, de pedres grans on cal anar amb cura.
    A la baixada, anem a poc a poc, sortejant els graons de pedres, i en un graó es produeix el desastre, en Perarnau pica amb una pedra i arrenca els silenblocs del protector del carter, be els arrenca tots menys un, amb la mala sort que el protector al anar cap endarrere provoca un forat al carter del motor. En Sacot que veu l'oli que perd la moto, li diu al Pararnau que pari immediatament.
    En Perarnau acaba de baixar del coll amb la moto parada, i un cop al pla la tombem a terra, el forat es considerable i les cares de tots molt llargues...això pinta molt xungo!

    Un cop tots abaix del coll ens posem a reparar el forat, primer de tot trèiem gasolina de la moto i ho netegem tot, en Sacot adreça el forat amb mans de cirurgià i fica unes brides per dominar la peça, després comencem amb la dosi de PATEX (un cop més) per segellar-ho tot. Recollim els olis que portem de les diferents motos i li fiquem uns 4l a la moto d'en Perarnau.

    No sabem si aguantarà, cal que el PATEX s'assequi més o menys una hora, es comença a fer fosc i decidim d'anar al final de pista i començar a buscar hotel, en Sacot i en Perarnau vindran més tard.

    No sabem com reaccionarà el PATEX amb la temperatura del motor, si seguirà perdent oli o be si rebrà mes cops ara que no porta la protecció del carter...tot son preguntes que tant sols sabrem la resposta durant els pròxims dies.









    3a INCIDENCIA.

    Ep, continuem amb el serial del 20/03/2013, com us deia un dia a recordar.

    Un cop varem deixar al Sacot i Perarnau amb la moto, esperant que el PATEX reacciones correctament, la resta vàrem fer els 10km de pista que ens separaven de la carretera més propera.
    El Sol començava a caure molt ràpidament i les ombres es feien increïblement llargues, varem passar un parell de rius secs i en un d'aquests vaig esperar a la resta del grup i fer unes fotos amb la llum del Sol ben ataronjat.
    Quan arriba el Jesús li faig una foto en una pista en pujada i es para al costat meu derrapant roda, carai Jesús vas fort, li estas agafant el truc a això de les pistes, quin domini nano!....i em contesta, que collons domini ni osties, no se que li passa a la moto que s´ha clavat la roda del darrere i gairebé em fot a terra.
    Ostres li miro la roda del darrere i resulta que el parafang de la roda s´ha trencat i ha quedat travat entre la roda i l'amortidor...MECAGOENTOT EL PUTO DIA 20! Com pot ser? Que més pot passar?
    Mirem de treure el parafang i després de molts intents aconseguim treure'l, això si, està ben destrossat...sembla que una pedra ha trencat el suport.
    En la foto que poso a continuació es veu al Jesús que just quan li feia la foto se li trencava el parafang, quina casualitat!



    El dia 20 el vàrem acabar dormint en un cutre-hotel de Boudnib on finalment ens vàrem reagrupar tots, i mentre sopàvem reiem explicant com d'intens havia estat aquest dia.

    Aquí us deixo el track del viatge amb els waypoints, per si us voleu anar situant

    ENLLAÇ WIKILOC





    El dia 20 ja està explicat, ara us explicaré el 19 que també te la seva història.

    19/03/2012

    Estem a Tetouan on hem fet nit, vàrem arribar el dia abans a l'hotel a les 23:00 de la nit i amb ganes d'agafar un bon llit.
    Al matí carregant les motos l'Itaca remenant el GPS li dona un cop a la clau de la moto i la doblega, resulta que no ha portat clau de recanvi, i pensem que si aquesta se li trenca tindrem problemes...ostres que fem?
    Intenta obrir el deposit de benzina i no es pot, parlem amb la recepcionista de l'hotel i l´hi demanem si sap d'algú que repari claus, ens diu que si però que fins les 10:00 no obre. No podem esperar més, li demanem l'adreça i anem al lloc per estar a les 10:00 en punt.
    L'Itaca li diu al serraller si pot fer-li una copia de la clau de la moto, pensant que d'aquell tipus de clau segur que no en te cap, i resulta que el serraller li contesta...que la vols negra o blava?
    En dos minuts tenia un copia de la clau de la moto, impecable ...em sembla recordar que li va costar 20DH (2€)

    O sigui que dret a llei la 1a Incidència hauria de ser aquesta...oi?



    Per fi podem seguir la ruta, ens quedem 454km fins al destí, resseguim la carretera de la costa a bon ritme fins a El Jebha, anem a dinar a Alhucemas i direcció Guercif, això si a pocs kilòmetres del destí ens desviem per una carretera comarcal on el ferm es mig fang mig asfalt.
    De cop i volta ens trobem un pont trencat i cal creuar el riu, el caudal es important però cal travessar-lo, si o si.

    Us deixo un vídeo on es veu en Perarnau travessant-lo amb l'ajuda del Sacot, una imatge millor que mil paraules.



    ...i finalment vàrem arribar a Guercif, be tots no, que va passar? doncs que en Sacot a 15 km de la ciutat es va quedar sense gasolina, a les fosques i al ben mig de la carretera, acompanyat del Itaca van estar una bona estona fins que els hi vàrem portar una garrafeta de l'apreciat líquid.
    Però be, tractant-se d'en Sacot aquestes coses no compten ni com a incidència.

    El dia 19 també va ser molt intens i al vespre vàrem acabar com els amics de l'Asterix, en una bona taula i fent-nos un fart de riure de les remullades del riu.

    Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:



    ...continuarà.
    L'última edició per Panotxa; 16/02/2018 a les 10:11.
    Citar Citar      

  2. #2
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.880
    Continuem ...aviam, anem pel dia 21/03/2013, per fi un dia tranquil.


    Ens llevem a Boudnib, a pocs kilòmetres de la frontera amb Algèria, mirarem de trobar un taller mecànic on poder reparar la palanca de canvi, i comprovarem que el PATEX aguanta, o sigui que procurarem fer bondat durant tot el dia.


    Direcció a Errachidia passem per Blue Meski, un oasis d'aigua clara on aprofitem per fer un Geocatxé, a la sortida de l'Oasis veiem dues motos una GS i una RT, i els ulls se'n van cap a les seves palanques de canvi, serem bons nois i no els hi farem el canvi.


    Finalment arribem a Errachidia i trobem un taller on fan canvi de rodes de 4x4, els hi demanem si poden fer una forat a la palanca de canvi, i com sempre en aquest país ens diuen que no hi cap problema. Una hora més tard el noi havia cremat totes les broques que tenia,:shocked: finalment però ho aconsegueix.
    En Sacot els hi comenta que ens deixin el banc de treball i ja ho arreglarà ell, dit i fet, en un plis plas en Sacot ha construït una palanca de canvi que va de conya.


    Anem direcció Erfoud i parem a l'hotel Chergui a fer un altre Geocatxé, i tot seguit anem a dinar a Erfoud i direcció La Baraka, un hotel/alberg a peu de dunes, on hi haviem de passar dues nits i al final per qüestions que exlicare més endavant en hi vàrem quedar tres.


    Actualment estan fent una carretera que va d'Erfoud a Merzouga, el proper cop que hi anem ja estarà acabada, es una llàstima per que l'encant d'aquesta zona era que arribaves per pistes, mig sorrenques on vas a lo ample, amb gas i les dunes al fons.


    Per cert han construït una benzinera nova a Merzouga, es bo saber-ho, antigament havies de posar benzina de marranxa algerina.




    Reparació de la palanca de canvi a Errachidia



    Fent el Geocatxé amb l'ajuda d'aquests camells.



    Camí de l'Erg Chebbi


    Increïblement hem acabat el dia sense cap incidència a tenir en compte.






    Arrel del comentari de l'amic Ozepe sobre els Cors Trencats...explicaré per sobre la companyia femenina que ens ha acompanyat aquests dies.


    Dia 17/03/2013, estem a Barcelona a punt d'embarcar, amb en Pitu hem anat a confirmar els bitllets i rebo una trucada del Ricard...bep-bep-bep, hem comenta que els vaixell està ple de dones que van cap a Tanger formant part d'un Rallie ...si home li contesto, però si sempre que he agafat aquest ferry està ple de marroquins que van cap a casa...i hem contesta NO SE ON MIRAR PANOTXA!


    Un cop comencem a pujar al vaixell veiem que la bodega està plena de 4x4 del Rallye Aicha des Gazelles, osti tu es veritat, hi ha unes 200 participants que es veuen una hora lluny, van totes amb armilla taronja.


    Doncs aquestes simpàtiques noies, ens les hem anat trobant durant el viatge, i fins hi tot un dia les varem veure per la TV marroquina...ai, quants cors trencats que hem deixat al Marroc, qui ho hauria de dir, oi? :cheesy:


    En el vaixell


    En el desert







    22/03/2013 Dia d'anada i no tornada!


    Avui torna a ser un dia d'aquells que podem anomenar "complicats", ja durava massa la tranquil·litat en aquest viatge.


    Ens llevem ben d'hora ben d'hora i aprofito per anar a fer unes fotos per les increïbles dunes de l'Erg Chebbi que constantment van canviant de forma, l'Eduard ens comenta que ha fet un parell de dies de fort vent i estan molt canviades.


    Erg Chebbi



    Un cop a la Baraka esmorzem de valent i comencem la ruta, avui ens espera una etapa de 165km de tot tipus de pista.
    Ens aturem a comprar aigua, aprop de l'Ali el Cojo, mentre uns compren adhesius altres aprofiten per esquiar.


    Com us deia abans trobarem molts tipus de pista diferents, amb grava, pedra i sobre tot sorra, molta sorra.


    Mentre hi ha pista les motos encara es poden controlar, trobem bancs de sorra curts que podem passar amb delicadesa, cada vegada en trobem més i comencem a tenir algun que altre problema.



    Al kilòmetre 50 més o menys,en Perarnau i jo anem fent, els que venen al darrere es desvien del track i comencen els primers problemes, en Sacot diu...vaig a mirar si es pot passar! Ja no el vàrem veure mes.


    En Perarnau i jo fa estona que els esperem, en Perarnau decideix retrocedir per si els veu, mentre jo em quedo en una mena de coll...al cap de més o menys 1h ens retrobem tots, be tots no, en Sacot ha desaparegut.


    Decidim continuar fins a Aferdu, que és una muntanya característica, allà decidim que en Perarnau, en Ricard i en Jesús vagin tirant fins Ba Hallou (la ciutat perduda) aviam si troben en Sacot. En Pitu i jo ens quedem 1/2h esperant si ve en Sacot, en Pitu recula uns kilòmetres i res de res.

    Continuem ruta, i al cap de pocs kilòmetres en Pitu i jo ens desviem del track i ens fiquem en un riu de sorra, la moto es clava contínuament i triguem 3hores en fer 3 kilòmetres...quedem rebentats.



    La resta de companys a les 15h de la tarda arriben a Ba Hallou, mentre que nosaltres arribem a les 18:00h, just per veure la posta del Sol...d'en Sacot no hi ha notícies.

    Després d'un intercanvi d'impressions (per dir-ho suaument) decidim que ens hem de quedar a dormir aquí i demà ja veurem que fem. Tenim la sort de que hi ha un pou d'aigua i no fa gens de fred. Aprofito per fer el Geocatxé que hi ha al coll de Ba Hallou, es la última foto del viatge, la càmera no va suportar tanta sorra.


    Patim per en Sacot, no tenim cobertura i no podem avisar a La Baraka...demà ens llevarem ben d'hora i mirarem de sortir.


    La nit al desert es preciosa!






    23/03/2013 La tornada.


    Ens llevem amb els primers raigs de Sol, volem tornar el més aviat possible a La Baraka i saber si tenen notícies d'en Sacot.


    Primer de tot anem a omplir les ampolles d'aigua al pou, mengem una mica i cap a la moto que ens queda una bona tirada. Estem a 80km de La Baraka, aquest cop al anar tots junts es molt més fàcil solucionar qualsevol problema que pugui tenir cap de nosaltres, això i sortir amb la fresqueta del matí fa que no ens cansem tant com el dia anterior.



    Quan arribem al lloc on varem veure per última vegada en Sacot, fem una mena de "batuda" per si veiéssim alguna cosa, com era d'esperar ni rastre del "correcaminos"...on deu ser?

    Continuem, i cap a les 12:00h arribem a la carretera de Merzouga on recuperem la cobertura del mòbil, observem que l'Itaca te 3 trucades perdudes d'un número marroquí, això es bon senyal, en Sacot es l'únic que coneix aquest número de telèfon. Un cop tranquil·litzats i a l'enyorada carretera, anem a tota bufa fins a La Baraka.

    Per cert, no us penseu que en aquestes pistes no vàrem tenir cap incidència, i tant que en vàrem tenir... però comparades amb les anteriors sembla que ja ni les hi donem importància.

    En Ricard es va deixar el llum antiboira en alguna corba sorrenca, en Jesús es va deixar els suports de les maletes en alguna sortida de pista, i jo vaig abonyegar la maleta dreta per enèsima vegada.


    Un cop arribats a La Baraka ens diuen que en Sacot a dormit allà i que ens ha sortit a buscar, a saber on a anat, diuen que ha sortit a les 5:00h del matí, amb dues ampolles d'aigua, una poma i un plàtan ...el primer que penso es, com deu estar el plàtan?

    Be, quan arribi ja ens ho explicarà, sempre hi ha una explicació...allò que be acaba, be està!

    Ens hidratem, fins acabar amb les existències de La Baraka, dinem i ens prenem la tarda per descansar...i esperar que arribi en Sacot, que no fa gaire a trucat des de una benzinera dient...on collons us heu fotut?

    Ara si que sembla un dels sopars d'Asterix


    ...continuarà, amb l'explicació d'en Sacot!






    [I]22/03/2013 vist per en Sacot!

    Sortim de La Baraka cap a la pista que ens ha de portar cap a... osti tu! ja no ho recordo, Panotxa posam el mapa i el track al GPS si us plau.

    Un cop comencem la pista anem tots junts, a distància però agrupats, al cap d'uns kilòmetres fem una pausa i al Jesús se li han trencat dues o tres ampolles d'aigua, carai quina mala sort.
    En Perarnau i en Panotxa comencen a tirar, la resta els seguim però no ens donem conte i ens desviem del track, hi ha una zona de força sorra, vaig a mirar com està...mic,mic!
    Osti tu, on s'han posat aquells?, no els veig, aniré una mica endavant aviam si els trobo, carai com tiren no hi ha manera d'enganxar-los, veig una muntanya que sembla un bolet, per on l'agafo per l'esquerra per la dreta, va es igual...mic,mic!
    Segueixo tirant i ni rastre de la colla, que estrany...m'aturo a mirar el GPS, ostres m´he deixat les ulleres al hotel, però em sembla que el track el tinc uns quants kilòmetres a la meva dreta, aniré pel dret i l'enganxaré més endavant.
    Osti tu, amb aquesta pèrdua de temps aquells segur que ja hem treuen una bona quilometrada...mic,mic!
    A la llunyania veig la Ciutat Perduda, faré drecera i aniré directe a la bandereta de quadres que em sembla veure al GPS...mic,mic!
    Son les tres de la tarda i soc a la meta, ni rastre dels demés, esperaré una estona assegut en aquesta benzinera i quan arribin ja farem un beure.
    Al cap d'una hora el de la benzinera em convida a un te, a mi no m'agrada, així que es despisti el llenço a terra, al cap de dos hores em convida a un altre te, carai que pesats que son aquesta gent amb el te ...a terra.
    Porto tres hores aquí, son les 18:00 i es comença a fer fosc, es estrany si els GPS et porta directe a aquí, les 19:00, les 20:00..a les 21:00 el de la benzinera que ja es amic meu, comença a trucar a l'Ali el Cojo per que li doni el número de telèfon de La Baraka, allà no hi ha ningú ...poso benzina a la moto i marxo cap a La Baraka que està a un 90 km.
    Osti tu, que fosc que es aquest país, i quina poca llum que fa l'Africa Twin, no baixo de 140Km/h...mic,mic!
    Un cop a La Baraka, arribo molt cansat, els hi comento que la resta del grup s'han perdut i que segurament es quedaran a dormir al desert, amb l'Eduard miren el track que he fet durant el dia per saber on carai poden estar, que els hi deu haver passat?
    Me'n vaig a dormir i demà sortiré a buscar-los.


    23/03/2013 vist per en Sacot!

    Em llevo a les 5:00 del matí, esmorzo alguna cosa ràpida, agafo dues ampolles d'aigua, una poma i un plàtan.
    Vaig al final d'etapa aviam si els trobo, arribo a Mecissi i res de res, torno a fer la pista seguint el track fins a la ciutat Perduda, on arribo a les 9:00, em sembla veure traces de GS, aquells han passat per aquí, tornaré cap a la meta i segur que els atrapo...mic,mic!
    Arribo al mig dia a la benzinera, saludo al meu amic que hem torna a oferir un te, serà pesat! Truquem a La Baraka i em comenten que ja son allà, parlo amb en Perarnau i es penja, buf! menys mal...carrego benzina i directes a La Baraka...mic,mic!
    Tot es recte, l'Africa Twin va com una bala, gasta una mica d'oli, nos se per que!...arribo a Rissani, hi ha unes corbes molt tancades, entro creuat en una d'elles i veig un autobús escolar descarregant els nens al mig de la corba, tanco els ulls, apreto el cul i surto amb gas...mic,mic! glups, una mica més i surto a les notícies.
    Arribo a La Baraka, tots contents fem petar la xerrada, tot ha quedat en una anècdota a contar...una més.
    Hem toco la jaqueta i està tota llefiscosa, que deu ser?....osti tu, que collons fa un plàtan aquí dins.


    Ep, per fi surto en una foto, aquest Panotxa em te censurat...aquesta benzinera es la del meu amic bereber.


    ...fins aquí l'explicació d'en Sacot!





    Coses del GPS...

    Visió del GPS del Sacot, durant la ruta..ell ja ho deia que veia la bandereta de quadres i que no hi arribava mai.


    Be la visió real es aquesta...


    Els diferents tracks de l'etapa






    24_25/03/2013


    Avui deixem la zona desèrtica per anar cap a l’Atlas, anem cap a Ouarzazate, ho farem tot per carretera que encara estem mig baldats de la pallissa d’aquests darrers dies.
    La intenció es anar via Tazzarine i cap a la vall del Dra, on podrem fer un parell més de geocatxes. Però primer volem fer una cosa, volem anar a la benzinera de Mecissi, on van ajudar al Sacot a base de te, i un cop allà emplenar tots els dipòsits de benzina.


    Sortim de Rissani trobem unes rectes molt llargues on em costa molt seguir el ritme dels companys, en els avançaments dono més gas a la moto, es revoluciona però no augmenta de velocitat, ho provo varies vegades i em sembla que es l’embragatge. Miro que la maneta no em toqui a les proteccions dels punys, i res de res, ho segueix fent.



    Així que arribem a Mecissi els hi comento als companys que tinc la sensació de que em patina l’embragatge, afluixem una mica la tensió de la maneta i mirem d’anar cap a Ouarzazate amb mans de cirurgià, canviar el mínim i sense tocar l’embragatge.

    Parem a Alnif, cal prendre decisions, i com més aviat millor, encara ens queden dos dies de pistes i amb l’embragatge així no ho podré fer, en Perarnau no te protector de carter, les pistes que queden son de molta pedra i tampoc podrà fer-ho.

    Truquem a la Montse per preguntar-li quan surt el proper ferri de Tànger direcció Barcelona, al cap de poc ens truca i ens diu ...demà a les 23:00. Carai estem a més de 800km per carretera i si anem per l’autopista, per no tocar gaire l’embragatge, estem a més de 1200Km. La resta de companys veient les diferents possibilitats diuen de marxar tots en aquest ferri, i així no fer la pallissa d’Algeciras a Girona ...ja hem gaudit força, i així tenim excusa per tornar-hi un altre any.

    Arribem a Ouarzazate, aquí hem quedat amb els companys, Jaumot, Pere Deauville, en Siso, la Paula i en Ramon, que fan ruta per carretera i la idea era coincidir als hotels a partir d’avui.

    Anem a sopar tots plegats, quina llàstima no poder quedar-nos i poder gaudir uns dies mes, però aquest cop les “incidències” que ens han perseguit tot el viatge al final ens fan plegar abans d’hora.

    L’endemà sortim ben d’hora, ben d’hora, carretera i manta, direcció al port de Tànger, procuro no tocar l’embragatge i no fer acceleracions brusques.
    A 200km de Tànger parem a dinar, quan tornem a la carretera miro de forçar la moto al límit, la poso a tot drap, surto estripant, li faig totes les “guarrades” que us pugueu imaginar, i resulta que funciona de conya, si fos l’embragatge patinaria constantment, poder va ser la benzina, poder el filtre de l’aire, poder la meva imaginació ...es el destí, aviem de tornar aquest dia.


    Fi





    Comentari final:


    Viatjar es un plaer, no pararia de viatjar, com més ho faig més m’agrada, cada vegada es més complicat anar de viatge, per uns motius o altres. Això implica que els viatges els visc molt intensament, des de la preparació fins a la crònica.

    Espero que aquesta crònica no se us hagi fet pesada o ensopida, miro de que us ho passeu be i rigueu tant com jo mentre la faig. Aquest cop el format es diferent, no se si millor o pitjor, procuro que s’entengui el millor possible i sobretot que us vinguin moltes ganes d’agafar la moto i gaudir de la llibertat que comporta.

    Aquest cop he trobat a faltar al Pere GS que ens ha acompanyat en les anteriors incursions africanes, si mes no segur que riu de valent llegint aquesta crònica.


    Voldria acabar donant les gràcies als companys de ruta, sou increïbles, com més “incidències” teníem més unit estava el grup. Sempre hem mirat de tirar el viatge endavant i sortir-nos junts, he rigut molt i m’ho he passat de conya ...moltes gràcies!


    Deixo aquests vídeos personalitzats, on es pot veure una mica el tarannà de cada un.


    Salut!










    L'última edició per Panotxa; 16/02/2018 a les 10:09.
    Citar Citar      

  3. #3
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.728
    Es genial aquesta crònica!

    Has hagut de retocar gaire res o amb un copiar+enganxar n'hi ha hagut prou?
    Citar Citar      

  4. #4
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.880
    Si voleu veure la crònica d'uns que anaven darrere nostre i van trobar el rastre d'oli d'en Perarnau, cliqueu Aquí!

    Aquesta crònica de jaumev és molt ben parida.
    Citar Citar      

  5. #5
    Usuari Registrat. Avatar de Gearbox
    Data d'ingrés
    01 mai, 13
    Localització
    Castellolí
    Missatges
    661
    Es carrega prou ràpid !
    La foto més maca la dels bigotis del camell !!!
    Felicitats per la crònica i pel viatge !!!
    Citar Citar      

  6. #6
    Usuari Registrat. Avatar de Stelvio
    Data d'ingrés
    01 mai, 13
    Localització
    Barcelona
    Missatges
    332
    Ja he pogut veure la cronica sencera, molt bona!!! he rigut molt

    Tots els videos excepte un, son sense so, al menys jo no ho sento.

    Imagino que aqui només es pot entrar com usuari,oi? Ja que es veu clarament qui sou
    Citar Citar      

  7. #7
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.880
    Cita Iniciat per Topo Veure missatge
    Ja he pogut veure la cronica sencera, molt bona!!! he rigut molt

    Tots els videos excepte un, son sense so, al menys jo no ho sento.

    Imagino que aqui només es pot entrar com usuari,oi? Ja que es veu clarament qui sou
    Els vídeos son sense so la majoria, ho vaig voler penjar molt ràpid i no vaig tenir temps. El so original era molt dolent.
    Citar Citar      

  8. #8
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.728
    Els usuaris "convidats" (sense fer login) només poden veure l'apartat de presentacions, allà si que cal vigilar més
    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  9. #9
    Usuari Registrat. Avatar de Jesús
    Data d'ingrés
    07 jun, 13
    Localització
    Sant Feliu de Guixols
    Missatges
    99
    Cita Iniciat per Panotxa Veure missatge
    Els vídeos son sense so la majoria, ho vaig voler penjar molt ràpid i no vaig tenir temps. El so original era molt dolent.
    Segurament el que filmava deuria ser una mica manargas!!!

    Salut!!!
    Citar Citar      

  10. #10
    Usuari Registrat. Avatar de Josep
    Data d'ingrés
    07 jun, 13
    Localització
    Forn d' Anells de la Selva
    Missatges
    109
    ...tant repetir destinació us tornareu al islamisme , talibans...+que talibans !!! ...
    ...pot ser vinc a la propera...
    Citar Citar      

Pàgina 1 de 2 12 L'últimL'últim

Informació de tema

Usuaris veient aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)

Temes similars

  1. Mapes de Marroc
    Per Ramon en el fòrum COMPEGPS i TWONAV
    Respostes: 1
    Últim missatge: 18/12/2013, 21:15
  2. Vespa Raid Marroc 2013
    Per Jesús en el fòrum VIATGES & MOTOS
    Respostes: 5
    Últim missatge: 04/11/2013, 16:04
  3. Marroc en custom
    Per sergibuda en el fòrum CRÒNIQUES DE VIATGES
    Respostes: 4
    Últim missatge: 20/08/2013, 22:11
  4. Marroc SS'13
    Per Siso en el fòrum CRÒNIQUES DE VIATGES
    Respostes: 8
    Últim missatge: 17/06/2013, 16:00
  5. Marroc 2011
    Per Panotxa en el fòrum CRÒNIQUES DE VIATGES
    Respostes: 0
    Últim missatge: 31/05/2013, 18:30

Permissos de publicació

  • No pots crear nous temes
  • No pots respondre temes
  • No pots pujar arxius adjunts
  • No pots editar els teus missatges
  •