Hola
Dos més que segur venim, ja hem fet la transfusió.
Queda com a provisional la nostra filla que no sap si podrà venir. Ho confirmarem tan bo ho sapiguem.
Salutacions
Hola
Dos més que segur venim, ja hem fet la transfusió.
Queda com a provisional la nostra filla que no sap si podrà venir. Ho confirmarem tan bo ho sapiguem.
Salutacions
Bona nit! Avui en Pasqual me n´ha parlat d'això. Miraré de quadrar-ho tot per poder venir (si encara hi ha places quan ho pugui fer). Salutacions.
Miquel, vaig fer el pagament el 23-08 i encara no he rebut el whatsapp de confirmació, que potser hi ha algun problema ?
![]()
Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
Quant arribi a casa, demanaré actualització de las inscripcions i sortirant tots els whaspp's de confirmació..
Enviat whasapp a tothom que tenia l'inscripció feta fins dimecres a las 18:00.
Si algú no l'ha rebut, que m'avisi.
Gràcies
T'aviso: L'he rebut![]()
S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
Inscripció Pagada!
Ja m'enviareu el mail...![]()
Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)