Resultats 1 al 7 de 7

Tema: Voleu una autocaravana per moure-us pel mon sense haver de patir per res ?

  1. #1
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.699

    Voleu una autocaravana per moure-us pel mon sense haver de patir per res ?

    Sembla que alguns us esteu aficionant molt a les autocaravanes

    Amb aquest vehicle no haureu de patir si us hi cap la bici, tindreu una mica de magatzem per no haver d'anar a comprar als supers durant una temporada, una nevereta per tenir sempre la ratafia fresqueta, espai suficient per portar el gos i el gat, ...


    Applied Minds, LLC són els dissenyadors, enginyers i constructors del projecte KiraVan ™, incloent tot el maquinari, programari i sistemes tècnics. Bran Ferren és el dissenyador cap per al KiraVan, que és part dels nostres continus esforços d'investigació i desenvolupament interns de l'enginyeria avançada de vehicles Poseu-vos en contacte amb nosaltres si vostè està en necessitat d'aquests serveis o vehicles complets especialitat clau en mà, per a l'expedició, la investigació de camp, treball avançat tècnica i científica, de producció de cinema i vídeo, o l'ús governamental. Tingueu en compte que tots els nostres vehicles estan totalment dissenyats i fabricats a l'ordre d'encàrrec, i no tenim ofertes estàndard.

    Applied Minds és una empresa multidisciplinar que inventa, dissenys i prototips de productes i serveis innovadors per a la indústria i el govern. Som un grup interdisciplinari d'artistes, científics i enginyers, amb coneixements en arquitectura, electrònica, mecànica, física, matemàtiques, desenvolupament de programari, anàlisi de grans dades, enginyeria de sistemes, i la narració de contes. Els nostres projectes van des de la dels vehicles tot terreny de les interfícies 3D geoespacials, joguines als tractaments contra el càncer, des d'edificis als algoritmes. El nostre equip d'innovadors de classe mundial gaudeix la construcció de les idees de la tecnologia que canviarà la indústria de concepte a prototip.
















    TRACTOR - El tractor és un Mercedes-Benz Unimog U500NA modificat amb un Mercedes-Benz de 6 cilindres en línia de 260CV d'alta eficiència amb intercooler del motor turbo-dièsel que proporciona 700ft-lb de torque. El bastidor del xassís s'ha estirat i reforçat, una cabina de la tripulació composta de quatre portes afegir, i una articulació fora de la carretera de la cinquena roda d'enganxament remolc enganxat.

    MIDA I PES - La longitud combinada del tractor i el remolc KiraVan és 52 '(amb la moto muntat en el seu ascensor portador). El pes màxim brut vehicular és de £ 51.700. amb un límit de fora de carretera de 42.500 lliures.

    EXPEDICIÓ DE RESISTÈNCIA - El 170 US galons de dièsel i / o subministrament de combustible bio-dièsel poden proporcionar fins a un camp de pràctiques de 2.000 milles sobre la mitjana del terreny. Suficient menjar, aigua, i materials de consum es realitzen per donar suport a la tripulació de 3 persones durant 3 setmanes sense re-aprovisionament. El sistema de combustible i tancs s'escalfen per a ús fred i bio-combustible extrema i incorporen àmplies capacitats de filtració.

    POWER SYSTEMS TÈCNIQUES - Twin, motors dièsel 25kW silenciós i dos bancs de bateries d'alta corrent modulars amb convertidors estàtics i sistemes d'UPS proporcionen poder tècnic. Un sistema de càrrega de la bateria solar complementa 2 alternadors de 570 amperes i una 285 amp. Els bancs de bateries resideixen en carcasses d'acer inoxidable segellades, amb els monitors d'estat de càrrega integrat i escalfadors d'hivern. També hi ha dues connexions d'energia de la riba per a l'ús quan l'energia externa està disponible.

    COMPUTADORS I XARXES - Una àmplia selecció d'integrat, servidor i ordinadors portàtils es comuniquen a través de múltiples xarxes de dades amb fils i sense fils per albergar els sistemes de control del vehicle i una àmplia varietat de programes de programari i aplicacions. De banda ampla per satèl lit Wireless (la majoria dels llocs disponibles a la terra) ofereix un màxim de 5 Mbps uplink i downlink 10Mbps.

    POSICIÓ, navegació i Timing Systems - Una sèrie de receptors GNSS (GPS, GLONASS, Galileu, i la freqüència Beidou compatible) proporcionar el temps i la informació de correcció de freqüència dels patrons de freqüència de rubidi a bord, així com la informació de localització de precisió 3D. Quan no hi ha senyals GNSS són admissibles, una unitat a bord de mesura inercial (IMU) emprant acceleròmetres i giroscopis precisió de fibra òptica manté la posició, rumb, velocitat i coneixement.

    VEU I DADES COMUNICACIONS SEGURES - El KiraVan té múltiples sistemes de comunicacions de veu i dades, dissenyat per donar suport línia local de la vista (LOS) i les comunicacions globals a tot arreu a la terra. Això inclou llocs difícils, com els canons remots, les selves tropicals de triple canopy, i les regions polars on la comunicació via satèl · lit tradicional és ineficaç. Tot el trànsit de veu i dades es pot xifrar, excepte en les bandes de radioaficionats. Els operadors de vehicles de ràdio i tenen llicència per funcionar en ambdues bandes comercials i aficionats, així com per a la comunicació amb l'aeronau per a la filmació local i la coordinació de la missió.

    AIRE CONDICIONAT I CALEFACCIÓ - El sistema de climatització, amb humidificació i deshumidificació independent independent, poden mantenir la temperatura de la cabina confortable a temperatures de l'aire exterior (OAT) que van des de -30 º fins a + 130 ° F. Sota la majoria de les condicions, la HVAC tripulació de cabina i l'equip tècnic poden operar durant 10 hores (de calefacció o d'aire condicionat amb la bateria) sense dependre de que el motor principal o grups electrògens.

    PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS I DE SEGURETAT SISTEMES - ​​Els vehicles són monitoritzats contínuament per la calor, el fum, subproductes de la combustió, i per flama directa pels detectors de flames UV / IR. Extintors d'escuma aquoses automàtiques es proporcionen per a cada motor (però també es poden descarregar de forma manual), i extintors halotron són accessibles a les cabines i les àrees tècniques. El vehicle també incorpora un sistema de seguretat integral, incloent el seguiment de vehicles a distància.

    SISTEMES D'AIGUA - El vehicle ofereix 150 litres de capacitat d'emmagatzematge d'aigua potable i sistemes de partícules, carboni i ceràmica de plata antimicrobiana, activat i filtració ultraviolada a bord. Quan es pren l'aigua nova, és pre-filtrada, i l'aigua salada pot ser dessalada per un sistema de filtració d'osmosi inversa realitzat quan sigui necessari.

    EMERGÈNCIA I EQUIP MÈDIC - Un kit mèdic expedició completa es realitza, amb equips de diagnòstic (monitor de pacient i ultrasò), AED, primers auxilis, i OTC i medicaments receptats a mida per als membres de l'expedició i les condicions de viatge previstos.

    SISTEMES MAST - Tant el tractor i el remolc tenen múltiples pals pneumàtics servo-controlat amb control d'altura continu. El pal més alt posa el paquet d'Electro-Optical 58 'sobre el nivell del sòl i té una capacitat de càrrega de 250 lliures. Els dos mini-pals integrats a la cabina del darrere del tractor tenen altures de 22 ', una càrrega útil de 50 lliures cada un, i poden ser operats amb el vehicle a la velocitat (en àrees fora de la carretera sense obstacles elevats). Tots els pals i els paquets de càrrega útil incorporen escalfadors per a condicions de gel d'hivern extremes.

    IMATGE FOTOGRÀFICA I DOCUMENTACIÓ - El pal basat Electro-Optical sistemes (EO) permeten la projecció d'imatge d'alta definició en la proximitat immediata dels vehicles oa distància substancial. L'òptica de llarg abast proporcionen punts de vista amb visible, FLIR, i es van intensificar nit càmeres de visió. Un trepant amb visió de futur segur per als ulls telèmetre làser al pal EO ofereix rang de precisió de fins a 40 km a un objecte reflectant. El sistema d'EO pot ser usat per capturar imatges fixes o pel · lícules (a més de les dades de localització) o es pot utilitzar per generar automàticament panorames gigabit. De vídeo portàtil i equip d'imatges fixes també es realitza sempre.

    ENQUESTA DE LLOC I CARTOGRAFIA - Una enquesta de GIS i mapeig suite completa, juntament amb els sistemes electro-òptics i equip d'enquesta portàtil és possible exhaustiva documentació fotogràfica (fixa o de vídeo) d'un lloc (com una excavació arqueològica) amb precisió centimètrica. Bases de dades cartogràfiques locals o remots es poden utilitzar i orto-rectificades segons sigui necessari. Una estació total làser i un rover GPS RTK-capaç sempre es realitzen.

    FREQÜÈNCIA DE RÀDIO SENYAL ENQUESTA - Una sèrie de receptors d'alt rendiment i ràdios definits per programari (SDR de), tots sota control per ordinador, cobreix l'espectre des de 10 kHz a 22 GHz. Aquests sistemes proporcionen una anàlisi de l'espectre i la identificació de l'estació de múltiples bases de dades de freqüències globals. Un DSP capacitat d'anàlisi de modulació basat en ordinador està disponible per a qualsevol font de receptor i tots els receptors són d'enganxi de fase. Estacionari o sobre-the-move VHF i UHF radiogoniometria està disponible en dos vehicles, amb la capacitat de la línia de base estesa vinculat quan se separen els vehicles.

    INTERCOMUNICADORS I VIDEOCONFERÈNCIA - Cada vehicle té disposicions per a la telepresència en moviment, així com comunicacions integrades entre tots els vehicles i parts externes. La connectivitat és a través de SATCOM o dades terrestres xarxes a Internet.

    REMOT UAV / UGV / USV VEHICLE CONTROL I TELEMETRIA - Tots dos vehicles tenen la capacitat de controlar de forma remota els vehicles de terra, mar o aire. L'enllaç de comandament i control és en les freqüències UHF amb retorn telemetria i dos canals de vídeo d'alta definició en banda-S. Els senyals de comandament s'irradien a alta potència per un doble matriu bi-cònica 360 º, i de telemetria de retorn és rebuda per tant auto-tracking Yagi i antenes omnidireccionals.

    Si necessiteu més informació, escriviu-los directament a:

    Applied Minds
    1209 Grand Central Ave
    Glendale, CA 91201 USA
    (818) 545-1400


    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  2. #2
    Usuari Registrat. Avatar de Gearbox
    Data d'ingrés
    01 mai, 13
    Localització
    Castellolí
    Missatges
    661
    Ieps !!
    No es veuen les fotos.
    Neixem amb 29000 dies per davant... estas a punt de gastar-ne un altre !
    Citar Citar      

  3. #3
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.699
    Prova 2 - ama ATTACH



    Sembla que alguns us esteu aficionant molt a les autocaravanes

    Amb aquest vehicle no haureu de patir si us hi cap la bici, tindreu una mica de magatzem per no haver d'anar a comprar als supers durant una temporada, una nevereta per tenir sempre la ratafia fresqueta, espai suficient per portar el gos i el gat, ...


    Applied Minds, LLC són els dissenyadors, enginyers i constructors del projecte KiraVan ™, incloent tot el maquinari, programari i sistemes tècnics. Bran Ferren és el dissenyador cap per al KiraVan, que és part dels nostres continus esforços d'investigació i desenvolupament interns de l'enginyeria avançada de vehicles Poseu-vos en contacte amb nosaltres si vostè està en necessitat d'aquests serveis o vehicles complets especialitat clau en mà, per a l'expedició, la investigació de camp, treball avançat tècnica i científica, de producció de cinema i vídeo, o l'ús governamental. Tingueu en compte que tots els nostres vehicles estan totalment dissenyats i fabricats a l'ordre d'encàrrec, i no tenim ofertes estàndard.

    Applied Minds és una empresa multidisciplinar que inventa, dissenys i prototips de productes i serveis innovadors per a la indústria i el govern. Som un grup interdisciplinari d'artistes, científics i enginyers, amb coneixements en arquitectura, electrònica, mecànica, física, matemàtiques, desenvolupament de programari, anàlisi de grans dades, enginyeria de sistemes, i la narració de contes. Els nostres projectes van des de la dels vehicles tot terreny de les interfícies 3D geoespacials, joguines als tractaments contra el càncer, des d'edificis als algoritmes. El nostre equip d'innovadors de classe mundial gaudeix la construcció de les idees de la tecnologia que canviarà la indústria de concepte a prototip.




    Arxiu adjunt 640

    Arxiu adjunt 641

    Arxiu adjunt 642

    Arxiu adjunt 645

    Arxiu adjunt 643

    Arxiu adjunt 644

    TRACTOR - El tractor és un Mercedes-Benz Unimog U500NA modificat amb un Mercedes-Benz de 6 cilindres en línia de 260CV d'alta eficiència amb intercooler del motor turbo-dièsel que proporciona 700ft-lb de torque. El bastidor del xassís s'ha estirat i reforçat, una cabina de la tripulació composta de quatre portes afegir, i una articulació fora de la carretera de la cinquena roda d'enganxament remolc enganxat.

    MIDA I PES - La longitud combinada del tractor i el remolc KiraVan és 52 '(amb la moto muntat en el seu ascensor portador). El pes màxim brut vehicular és de £ 51.700. amb un límit de fora de carretera de 42.500 lliures.

    EXPEDICIÓ DE RESISTÈNCIA - El 170 US galons de dièsel i / o subministrament de combustible bio-dièsel poden proporcionar fins a un camp de pràctiques de 2.000 milles sobre la mitjana del terreny. Suficient menjar, aigua, i materials de consum es realitzen per donar suport a la tripulació de 3 persones durant 3 setmanes sense re-aprovisionament. El sistema de combustible i tancs s'escalfen per a ús fred i bio-combustible extrema i incorporen àmplies capacitats de filtració.

    POWER SYSTEMS TÈCNIQUES - Twin, motors dièsel 25kW silenciós i dos bancs de bateries d'alta corrent modulars amb convertidors estàtics i sistemes d'UPS proporcionen poder tècnic. Un sistema de càrrega de la bateria solar complementa 2 alternadors de 570 amperes i una 285 amp. Els bancs de bateries resideixen en carcasses d'acer inoxidable segellades, amb els monitors d'estat de càrrega integrat i escalfadors d'hivern. També hi ha dues connexions d'energia de la riba per a l'ús quan l'energia externa està disponible.

    COMPUTADORS I XARXES - Una àmplia selecció d'integrat, servidor i ordinadors portàtils es comuniquen a través de múltiples xarxes de dades amb fils i sense fils per albergar els sistemes de control del vehicle i una àmplia varietat de programes de programari i aplicacions. De banda ampla per satèl lit Wireless (la majoria dels llocs disponibles a la terra) ofereix un màxim de 5 Mbps uplink i downlink 10Mbps.

    POSICIÓ, navegació i Timing Systems - Una sèrie de receptors GNSS (GPS, GLONASS, Galileu, i la freqüència Beidou compatible) proporcionar el temps i la informació de correcció de freqüència dels patrons de freqüència de rubidi a bord, així com la informació de localització de precisió 3D. Quan no hi ha senyals GNSS són admissibles, una unitat a bord de mesura inercial (IMU) emprant acceleròmetres i giroscopis precisió de fibra òptica manté la posició, rumb, velocitat i coneixement.

    VEU I DADES COMUNICACIONS SEGURES - El KiraVan té múltiples sistemes de comunicacions de veu i dades, dissenyat per donar suport línia local de la vista (LOS) i les comunicacions globals a tot arreu a la terra. Això inclou llocs difícils, com els canons remots, les selves tropicals de triple canopy, i les regions polars on la comunicació via satèl · lit tradicional és ineficaç. Tot el trànsit de veu i dades es pot xifrar, excepte en les bandes de radioaficionats. Els operadors de vehicles de ràdio i tenen llicència per funcionar en ambdues bandes comercials i aficionats, així com per a la comunicació amb l'aeronau per a la filmació local i la coordinació de la missió.

    AIRE CONDICIONAT I CALEFACCIÓ - El sistema de climatització, amb humidificació i deshumidificació independent independent, poden mantenir la temperatura de la cabina confortable a temperatures de l'aire exterior (OAT) que van des de -30 º fins a + 130 ° F. Sota la majoria de les condicions, la HVAC tripulació de cabina i l'equip tècnic poden operar durant 10 hores (de calefacció o d'aire condicionat amb la bateria) sense dependre de que el motor principal o grups electrògens.

    PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS I DE SEGURETAT SISTEMES - ​​Els vehicles són monitoritzats contínuament per la calor, el fum, subproductes de la combustió, i per flama directa pels detectors de flames UV / IR. Extintors d'escuma aquoses automàtiques es proporcionen per a cada motor (però també es poden descarregar de forma manual), i extintors halotron són accessibles a les cabines i les àrees tècniques. El vehicle també incorpora un sistema de seguretat integral, incloent el seguiment de vehicles a distància.

    SISTEMES D'AIGUA - El vehicle ofereix 150 litres de capacitat d'emmagatzematge d'aigua potable i sistemes de partícules, carboni i ceràmica de plata antimicrobiana, activat i filtració ultraviolada a bord. Quan es pren l'aigua nova, és pre-filtrada, i l'aigua salada pot ser dessalada per un sistema de filtració d'osmosi inversa realitzat quan sigui necessari.

    EMERGÈNCIA I EQUIP MÈDIC - Un kit mèdic expedició completa es realitza, amb equips de diagnòstic (monitor de pacient i ultrasò), AED, primers auxilis, i OTC i medicaments receptats a mida per als membres de l'expedició i les condicions de viatge previstos.

    SISTEMES MAST - Tant el tractor i el remolc tenen múltiples pals pneumàtics servo-controlat amb control d'altura continu. El pal més alt posa el paquet d'Electro-Optical 58 'sobre el nivell del sòl i té una capacitat de càrrega de 250 lliures. Els dos mini-pals integrats a la cabina del darrere del tractor tenen altures de 22 ', una càrrega útil de 50 lliures cada un, i poden ser operats amb el vehicle a la velocitat (en àrees fora de la carretera sense obstacles elevats). Tots els pals i els paquets de càrrega útil incorporen escalfadors per a condicions de gel d'hivern extremes.

    IMATGE FOTOGRÀFICA I DOCUMENTACIÓ - El pal basat Electro-Optical sistemes (EO) permeten la projecció d'imatge d'alta definició en la proximitat immediata dels vehicles oa distància substancial. L'òptica de llarg abast proporcionen punts de vista amb visible, FLIR, i es van intensificar nit càmeres de visió. Un trepant amb visió de futur segur per als ulls telèmetre làser al pal EO ofereix rang de precisió de fins a 40 km a un objecte reflectant. El sistema d'EO pot ser usat per capturar imatges fixes o pel · lícules (a més de les dades de localització) o es pot utilitzar per generar automàticament panorames gigabit. De vídeo portàtil i equip d'imatges fixes també es realitza sempre.

    ENQUESTA DE LLOC I CARTOGRAFIA - Una enquesta de GIS i mapeig suite completa, juntament amb els sistemes electro-òptics i equip d'enquesta portàtil és possible exhaustiva documentació fotogràfica (fixa o de vídeo) d'un lloc (com una excavació arqueològica) amb precisió centimètrica. Bases de dades cartogràfiques locals o remots es poden utilitzar i orto-rectificades segons sigui necessari. Una estació total làser i un rover GPS RTK-capaç sempre es realitzen.

    FREQÜÈNCIA DE RÀDIO SENYAL ENQUESTA - Una sèrie de receptors d'alt rendiment i ràdios definits per programari (SDR de), tots sota control per ordinador, cobreix l'espectre des de 10 kHz a 22 GHz. Aquests sistemes proporcionen una anàlisi de l'espectre i la identificació de l'estació de múltiples bases de dades de freqüències globals. Un DSP capacitat d'anàlisi de modulació basat en ordinador està disponible per a qualsevol font de receptor i tots els receptors són d'enganxi de fase. Estacionari o sobre-the-move VHF i UHF radiogoniometria està disponible en dos vehicles, amb la capacitat de la línia de base estesa vinculat quan se separen els vehicles.

    INTERCOMUNICADORS I VIDEOCONFERÈNCIA - Cada vehicle té disposicions per a la telepresència en moviment, així com comunicacions integrades entre tots els vehicles i parts externes. La connectivitat és a través de SATCOM o dades terrestres xarxes a Internet.

    REMOT UAV / UGV / USV VEHICLE CONTROL I TELEMETRIA - Tots dos vehicles tenen la capacitat de controlar de forma remota els vehicles de terra, mar o aire. L'enllaç de comandament i control és en les freqüències UHF amb retorn telemetria i dos canals de vídeo d'alta definició en banda-S. Els senyals de comandament s'irradien a alta potència per un doble matriu bi-cònica 360 º, i de telemetria de retorn és rebuda per tant auto-tracking Yagi i antenes omnidireccionals.

    Si necessiteu més informació, escriviu-los directament a:

    Applied Minds
    1209 Grand Central Ave
    Glendale, CA 91201 USA
    (818) 545-1400


    L'última edició per Gearbox; 19/08/2014 a les 14:13. Raó: Proves attach
    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  4. #4
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.699
    No, no, els attach no acaben de funcionar
    Ho haurem de revisar
    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  5. #5
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.875
    Res de res...amb les ganes que tinc de veure aquest monstre.
    Citar Citar      

  6. #6
    Usuari Registrat. Avatar de Pasqual
    Data d'ingrés
    03 mai, 13
    Missatges
    592


    Citar Citar      

  7. #7
    Usuari Registrat Avatar de MikelRT
    Data d'ingrés
    01 mai, 13
    Localització
    Hostalric
    Missatges
    869
    Trobo que el GPS podria ser una mica mes grandet, no?
    Citar Citar      

Informació de tema

Usuaris veient aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)

Temes similars

  1. LA CAMARGA 2014 AMB AC (autocaravana)
    Per turri en el fòrum ...ENLLAUNATS
    Respostes: 11
    Últim missatge: 08/07/2014, 20:41
  2. Respostes: 3
    Últim missatge: 16/01/2014, 10:10
  3. Moure un tema
    Per sergibuda en el fòrum SUGGERIMENTS I DUBTES SOBRE EL FÒRUM
    Respostes: 2
    Últim missatge: 10/12/2013, 15:19
  4. Que m'hi voleu?
    Per Amazona en el fòrum BENVINGUDA
    Respostes: 20
    Últim missatge: 08/12/2013, 12:08
  5. Escòcia amb autocaravana, estiu 2003
    Per Ramon en el fòrum ...ENLLAUNATS
    Respostes: 7
    Últim missatge: 19/08/2013, 12:46

Permissos de publicació

  • No pots crear nous temes
  • No pots respondre temes
  • No pots pujar arxius adjunts
  • No pots editar els teus missatges
  •