Tornant de la motorada per la independència, vam trobar en Ramon intentant carregar la seva moto a una grua per tal d'anar a fer la revisió (per cert, finalment què tenia la moto?) i ens vam parar per si cal donar un cop de ma.
Els 10 minuts que hi vam ser-hi vam tenir una curiosa convers amb el “gruista” sobre com fixar una moto al cim d’una grua. Com s’intueix a la foto, estava amb la pota de cabra i les cintes tensades al màxim.
(foto d'en Ramon)
El xofer em va explicar que per tornar-la a l’endemà ja posaria el cavallet (!) . Vaig intentar explicar que ni una cosa ni l’altre. Si el camió fa un sotrac (que el farà) i tenint els amortidors comprimits al màxim, tot el cop el pateix el cavallet o la pota de cabra.
Vaig recordar l’ajuda d’en Sergibuda a Javalambre el gener d’aquest any.
Foto d'en Sergibuda XXV Estrella De Javalambre - sergibuda.cat
Què en penseu? Al vaixells et fan posar (a vegades) el cavallet, d’altres només la pota de cabra del costat del casc. La motos d’enduro al remolc que només es fixen amb les cintes.....
Com hauríem de fixar la moto en una grua? Per desgràcia hi ha alguns que ho fan tot sovint. Ens podrien explicar la seva experiència