A les Tiger 800 el filtre d'aire va muntat a sota el dipòsit de la benzina i per netejar-lo o canviar-lo has de desmuntar el dipòsit i això és una conya.
Fa dies que en Ricard em va parlar de posar un pre-filtre amb el que per revisar i netejar era molt més pràctic, només calia aixecar el seient, treure fàcilment el pre-filtre, netejar-lo i tornar-lo a posar.
Ahir a la fira de moto de Barna vaig estar una estoneta parlant amb el Polo Arnáiz / con Polo a cuestas (i també amb Alícia Sornosa, jeje) que fa ver una quilometres per les Amèriques i per Àfrica amb la seva Triumph Tiger 800 i em deia que no va tenir cap problema amb la seva moto a part del desgast per us de la màquina, un coixinet de la roda, res important.
Comentant-li si portava pre-filtre em va dir que abans de fer el viatge es va posar uns K&N i també un pre-filtre que és una joia ja que de tant en tant el treia, netejava, oliava de nou i a rodar. Que el filtre d'aire només el mirava a les revisions i que no calia ni canviar-lo, que tota la merda quedava enganxada al pre-filtre.
Vosaltres en porteu de pre-filtre d'aire ?
O no feu pistes i només es netejeu/canvieu a les revisions ?