Hola.
Tiramilles:
Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
de les tristors en farem fum.
A casa meva és casa vostra,
si és que hi ha casa d’algú.
Jauuumeee, sobre les motos petites:
- En un remolc o fragoneta n'hi caben més o millor. Al remolc que tinc només hi cap una bóxer i una no bóxer. En una fragoneta mínim 3.
- CDP obligatori per l'Iran. T'obliga a tenir un aval (dipòsit) bancari pel valor de taxació de la teva moto, més nova = més pasta, i en pot ser moolta. Si tens la mala sort d'haver d'abandonar el vehicle "en tierra hostil", perds el vehicle i els calés del banc !!!
- Cas de robatori o pèrdua del vehicle, no perds més de 1.000€
- Reparacions: són molt més fàcils de reparar que les actuals.
- Capacitat "off": si un vol fer el valent per alguna pista, o la carretera es torna mooolt dolenta, poden anar millor.
- Fiabilitat: veient el que li passa als cardans i grups trasers dels bóxer... ja estic una mica amoïnat. Es poden reparar amb filferro i cinta americana.
- Esperit: anar amb un trasto fabricat als anys que aquelles repúbliques es varen independitzar, no té preu. La obligació d'anar lleuger d'equipatge dona valor afegit al viatge.
Seguint la recomanació d'un amic, aniré per una Transalp 600 V. Surten a 1.000€ o 1.200€, tenen bona protecció aerodinàmica, estan per sota dels 200 Kg, vibren poc i porten roda 21".
Salut,
Ximet Ric