Avui a la tarda he fet la primera sortida en moto després de la prohibició de circular degut al covid-19.
Bé, realment ha estat la segona ja que dimarts al matí vaig anar a veure el Xavi de Berga i després de fer el vermut en una terrassa del Rosal vam fer una petita ruta per Casserres, Montclar i Avià.

La d'avui ha estat una bonica i variada ruta per Osona i el Moianès, l'he fet amb una Tiger 800 amb tacs però si no ha plogut i no hi ha fang amb mixtes es fa perfectament amb qualsevol moto trail.
Gran varietat de camins: pistes fàcils amples i ràpides, un corriol de baixada, algun tram pedregós, cal travessar un parell de rieres, en algun lloc hi ha xargalls i cal buscar el millor pas però amb compte es fa perfectament.
Arribant a Moià se m'ha trencat el suport del gps i he tornat cap a Vic per carretera, em queda pendent el tram de pista de Moià a Vic que espero fer ben aviat.










El track a wikiloc