RRR555 La crònica…..
Tot va començar així:
RRR555 és una sortida motera d'una jornada de 10 a 11 hores aproximadament per gaudir intensament de la moto, de les carreteres i del paisatge amb un objectiu:
ACONSEGUIR REALITZAR 555km... EL MÉS EXACTE POSSIBLE!
Com funciona?
La ruta la decideix cadascú a partir d'un punt de sortida (a escollir entre la ciutat de Vic o la de Girona) amb l’obligació de passar per 4 controls de pas i amb un sol únic lloc d’arribada.
Un cop finalitzat el recorregut ens allotjarem en una casa de colònies on podrem descansar, sopar, compartir i gaudir de tota la companyia.
El resulta va estar aquest:
31 de maig de 2014. 7:00 am
Els equips es troben a les ciutats escollides:
Els participants de Vic, amb sortida des de el bar Pamplona
Els participants de Girona, des de el bar Nuria
Amb l’ànim de reduir/eliminar qualsevol incident a les carreteres , els organitzadors varen demanar la col•laboració de les forces públiques per que ens fessin un seguiment del estat de les carreteres. Es va demanar que a primera hora fessin una revisió exhaustiva i que durant la jornada, com a mínim desplacessin un equip de dues persones (això si, d’ incògnit)
CP1 ARLES-SUR-TECH :
Un cop iniciada la RRR, l’organització va començar a preparar la benvinguda en el primer control de pas
Es tractava d’assegurar que els equips fessin un esmorzar com cal, ja que els hi quedaven 444 km.
Un cop varen començar arribar a la zona de pique-nique, ja vàrem veure que no tothom arribava per el mateix costat: la majoria varen arribar per l’esquerra i una parella d’incògnit, varen arribar per el costat de Perpignan
Un cop esmorzats i amb sortides de 5 minuts, cadascú va començar a fer els seu viatge en direcció al CP2.
CP2 ESTAGEL
Per arribar a Estagel, ja es va començar a veure diferents estratègies: La majoria varen travessar per el Col de La Dona i altres, varen passar a prop de Perpignan.
Entre el CP1 i CP2 va sorgir la primera i única incidencia: l’equip Sacot-Siono, varen tenir punxada. Tot plegat, en un parell d’hores ho varen solucionar i com no podia ser menys, les varen recuperar...
Mentre tant , els equips varen passar per Estagel per fer la primera foto de control de pas.
CP3 GREFFEIL
El control mes allunyat. De totes maneres, l’estrategia anava fent el seu curs: Un parell d’equips varen decidir pujar per el CP4 i tot seguit anar al CP3.
CP4 GORGES DE GALAMUS (Lloc per dinar, encara que era voluntari)
Del total dels 12 equips, 10 varen dinar a Galamus. La resta ho varen fer allà on els hi va donar la gana.
Igual que a l’hora d’esmorzar, l’organització va muntar la paradeta amb un porró, cafè i uns melindros d’HOSTALRIC!
CP5 CASTELL DE L’ARENY (punt de finalització de la RRR555)
Aquí si que es va veure clar les estratègies de la majoria: em guardo uns quants km. per fer i si cal ja farem voltes per Vilada, Berga o a la darrera rotonda.
El recorregut final era molt clar: Des de la cruïlla de Vilada fins a Castell de L’Areny hi havia 5 km clavats, per tant, calia arribar a la cruïlla amb 550 km.
A prop de les 6 de la tarda, ja teníem un equip al Castell, i al cap de ¾ quarts d’hora, varen començar arribar la resta, fins el darrer equip que va arribar a les 9 en punt, just per anar a sopar.
No es va quedar sense betzina! era pura estrategia: moto parada, no conta els metres (però no li va sortir bé!)
A part d’arribar tots fets pols i força cansats, hi havia alguna moto que també tenia necessitats....
CASTELL DE L’ARENY (de nit...)
i el recorregut d’alguns...
els inscrits...
els resultats...
els guanyadors...
amb el trio al complert...
I fins aquí una crònica resum del que va estar la RRR555
Per la pròxima, es controlaran tres paràmetres diferents....
Salut