Resultats 1 al 2 de 2

Tema: Reclamació a través de PayPal

  1. #1
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.703

    Reclamació a través de PayPal

    Si heu comprat quelcom i pagat des de PayPal us heu trobat mai amb cap problema i haver de reclamar ?
    Jo de totes les compres que he fet per Internet no havia tingut mai cap problema ... fins ara.
    he reclamat a PayPal i s'ha sol·lucionat amb menys d'una setmana

    Fa dies que vaig estar mirant preus per comprar una pantalla+pinlock pel meu Schubert C3 en diverses botigues de la xarxa.
    En totes hi havia el preu de la pantalla + el preu del pinlock apart ... excepte en una que no deien res del pinlock però en canvi a la foto es veia que el duia.
    El preu era molt bo, i els hi vaig comprar, son Moto Center Levante

    Al cap d'uns dies m'arriba la pantalla sense el pinlock.
    Els truco i els ho explico.
    Ells em diuen que efectivament que a la foto hi és però això no vol dir res, que a la descripció del producte no en diu res i que haig de comprar el pinlock apart.

    Vaig obrir una incidència a PayPay reclamant el pinlock sense càrrec o la devolució del producte sense haver de pagar cap port.
    Al cap de 2 dies rebo un correu del venedor que m'envien un pinlock sense cap mena de càrrec, avui a la tarda l'he anat a buscar.

    Bé per MotoCenter Levante i per PayPal !
    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  2. #2
    Usuari Registrat Avatar de Albur
    Data d'ingrés
    07 jun, 13
    Localització
    Caldes de Malavella
    Missatges
    469
    Epp!

    Mira, casualment acabo de comprar uns auriculars sense cables a Amazon...els hi he comprat a ells, a banda del preu, perque fa un any i mig els vaig comprar un Parrot pel cotxe. Fa cosa de un mes aquest Parrot va deixar de funcionar. Vaig escriure-ls'hi un correu explicant-ho i al dia següent tenia un Parrot nou de trinca a casa, pagant ells els gastos d'envio, tant els d'enviar l'aparell fins a casa com els de retornar jo l'espatllat. Son aquestes coses les que et fan decidir comprar en un lloc o altre.

    Parlant de Paypal, la veritat és que no he tingut mai cap problema, i això que últimament el faig servir bastant...desde que en Panotxa em va ensinistrar en el seu ús, jejejejejejejeje

    Un petó!
    Citar Citar      

Informació de tema

Usuaris veient aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)

Permissos de publicació

  • No pots crear nous temes
  • No pots respondre temes
  • No pots pujar arxius adjunts
  • No pots editar els teus missatges
  •