Resultats 1 al 5 de 5

Tema: eines?

  1. #1
    Usuari Registrat
    Data d'ingrés
    25 feb, 18
    Localització
    baga
    Missatges
    64

    eines?

    Si faig un viatge una mica llarg i la meva experiencia en mecanica es mes aviat poca, aconselleu portar alguna eina imprescindible? sempre pots tobar un "manetes" que et dongui un cop de ma, si mes no fins arribar a un taller.
    Citar Citar      

  2. #2
    Usuari Registrat.
    Data d'ingrés
    13 feb, 14
    Localització
    ffff
    Missatges
    28
    ffffffffffffff
    L'última edició per Dodo; 14/11/2019 a les 20:28.
    Citar Citar      

  3. #3
    Usuari Registrat Avatar de Ramon
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Vic
    Missatges
    2.848
    Si, com diuen si portes les eines adequades potser pots trobar algú que les sàpiga fer servir ... tot i que a vegades costa de trobar algú.

    Jo tampoc en sé res de mecànica i fa dos anys vaig tenir una avaria una mica lluny de casa, vaig trucar al RACC i va vemnir a buscar-me la grua per portar-me a la base de grues ... i vam trigar un dia i mig a trobar un mecànic de motos.

    Aquí el capitol on en parlo: Pèrdua dels papers i averia de la moto

    Per cert, quina moto portes ?
    Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
    Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
    Citar Citar      

  4. #4
    Usuari Registrat Avatar de Siso
    Data d'ingrés
    30 abr, 13
    Localització
    Girona
    Missatges
    660
    Molt generalistes doncs, tal com s'apunta, sempre et faltarà la precisa que no has agafat (d'eina o recanvi): Un kit de reparació de punxades, un arrencador (avui dia paren poc "bulto"), un compressor d'inflar pneumàtics (idem), les eines pròpies de la moto, cinta americana, brides, ... i els imprescindibles: la VISA i una bona assegurança.

    Salut,
    S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
    Citar Citar      

  5. #5
    Usuari Registrat
    Data d'ingrés
    25 feb, 18
    Localització
    baga
    Missatges
    64
    Ara tinc un GS 1200, es cert que hi ha molta electonica i et pot donar pel sac, lo del RACC em va be, lo del tub tambe i les eines deu ser una mica com la llei de Murphy, gracies pels consells, sempre aprens coses.
    Citar Citar      

Informació de tema

Usuaris veient aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)

Permissos de publicació

  • No pots crear nous temes
  • No pots respondre temes
  • No pots pujar arxius adjunts
  • No pots editar els teus missatges
  •