AQUÍ. En Carles té raó. No és per deixar-la fixa a la roda. És per dur-la sota el seient i usar-la al moment d'inflar.
Salut!
AQUÍ. En Carles té raó. No és per deixar-la fixa a la roda. És per dur-la sota el seient i usar-la al moment d'inflar.
Salut!
S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
Dons d'entrada.... fer-nos enveja en els que ens tenim que barallar amb la "manguera"(cullò que sona malament....)
![]()
Ramon, en poques paraules en Mikel l'ha clavat.
Entre la disposició de la vàlvula de la roda que està molt mal situada (en moltes motos) i el molt mal estat de les mànegues d'aire de la majoria de betzineres fan que o es fa l'operació entre dos -un aguantant la mànega a la vàlvula i l'altre prement l'aixeta del manòmetre- o acabes traient més pressió que no pas posant-n’hi.
Fent la prèvia de roscar aquest colze, la mànega queda més ben posada i no (sol) perdre aire mentre infles.
S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
Vale, entesos, entenia que si era complicat posar la mànega també ho seria la de posar/treure el cotzer (o com es digui) i a més hi hauria una segona feina afegida.
Ara veig que lo xungo és fer aguantar la mànega per la curvatura de la mateixa
A la K75 no és pas tant complicat i a la Pan la vàlvula ja té la corba per facilitar la feina![]()
Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
Gràcies Siso. Em sembla q m'en firaré un
Enviat des del meu G7-L01 usant Tapatalk
Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)