AQUÍ. En Carles té raó. No és per deixar-la fixa a la roda. És per dur-la sota el seient i usar-la al moment d'inflar.
Salut!
AQUÍ. En Carles té raó. No és per deixar-la fixa a la roda. És per dur-la sota el seient i usar-la al moment d'inflar.
Salut!
S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
Dons d'entrada.... fer-nos enveja en els que ens tenim que barallar amb la "manguera" (cullò que sona malament....)
Ramon, en poques paraules en Mikel l'ha clavat.
Entre la disposició de la vàlvula de la roda que està molt mal situada (en moltes motos) i el molt mal estat de les mànegues d'aire de la majoria de betzineres fan que o es fa l'operació entre dos -un aguantant la mànega a la vàlvula i l'altre prement l'aixeta del manòmetre- o acabes traient més pressió que no pas posant-n’hi.
Fent la prèvia de roscar aquest colze, la mànega queda més ben posada i no (sol) perdre aire mentre infles.
S'ha acabat el bròquil ... tu ja m'entens!
Vale, entesos, entenia que si era complicat posar la mànega també ho seria la de posar/treure el cotzer (o com es digui) i a més hi hauria una segona feina afegida.
Ara veig que lo xungo és fer aguantar la mànega per la curvatura de la mateixa
A la K75 no és pas tant complicat i a la Pan la vàlvula ja té la corba per facilitar la feina
Preocupa't més per la teva consciència que per la teva reputació.
Perquè la teva consciència és el que ets, i la teva reputació és el que els altres pensen de tu, i això és problema d'ells.
Gràcies Siso. Em sembla q m'en firaré un
Enviat des del meu G7-L01 usant Tapatalk
Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)