Un cas de força major m'ha obligat a fer un canvi de look a la meva estimada K75RT.
Una clapa de gravilla en té la culpa. Si, una clapa de gravilla (graveta per als puritans) en una corba d'una carretera secundària em va fer patinar i perdre la roda davantera de la K.
La gravilla era del mateix color que aquests asfalts envellits, d'un gris blanquinós, i em va passar totalment per alt, això que tinc especial cura en carreteretes on hi pot haver gravilla o fang dels tractors , i quan m'en vaig adonar ja rodolava pel terra sense saber que havia passat.
Per sort no venia cap cotxe de cara i tot plegat va acabar en un ensurt... i el carenat de la K75RT fet estelles.
Arribo a casa i desmunto les restes de carenat. Tot trinxat... suports, l'aranya, far, intermitents...
I ara que faig?: Truco a can BMW per preguntar preu d'un carenat nou?, Busco un carenat de segona mà?
Veient com queda despullada se m'acud la gran idea: i si la faig NACKED? Doncs vinga, la farem nacked.
Busco per internet un far davanter d'aquests rodons que porten les custom. El trobo nou de trinca per 60 Euros, i a més amb codi d'homologació europeu, amb lo que a la ITV no hauríen de posar cap problema, yehaaa .
Peroooò (sempre hi han peros), ve sense suports . No trobo suports per aquest far que s'acoblin a les barres de suspenssió de la K, que son de 42 mm de diàmetre. Tot lo que trobo es per motos de trial, amb barres més petites.
Em poso a l'ordinador i dissenyo uns suports laterals al meu gust...
que serviran per agafar el far i alhora per subjectar els intermitents, que he trobat en un desguàs, d'una GS500, per 10 Euros cada un, amb bombeta inclosa .
Aquests suports els tallo a làser, en xapa d'inoxidable de 2 mm, incloent els forats d'ancoratge de tots els elements.
Reubico les botzines (en porta dues, que sonen com un camió ) a sota del far, aprofitant els suports originals.
Instal.lo els miralls auxiliars que porto a la 1200RT quan vaig amb manoples.
Munto unes Michelin Pilot Activ noves, que ja he provat a la Varadero del meu nano i ens han donat bon rendiment.
I el resultat és aquest: una RT única al mercat, nacked, amb far custom "old style" !!