Pàgina 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultats 11 al 13 de 13

Tema: Nova R1200GS ADV

  1. #11
    Usuari Registrat. Avatar de Pasqual
    Data d'ingrés
    03 mai, 13
    Missatges
    592
    Gràcies Panotxa. ës curiós. Especialment quan al minut 3 aproximadament surt una ikurriña a la paret del darrera.

    Per quan una estelada?
    Citar Citar      

  2. #12
    Usuari Registrat Avatar de Panotxa
    Data d'ingrés
    23 abr, 13
    Localització
    Pla de l'Estany
    Missatges
    1.897
    Aquest cap de setmana, durant la trobada de La Cosa Nostra Treffen, he tingut ocasió de provar un d'aquests bitxos, que M&C ens va deixar de cortesia.

    Les meves sensacions son contradictòries, per carretera és una gran màquina amb una potencia i agilitat increïbles, podríem dir que es un "Boxer elàstic", pots anar alt de voltes i no tens la sensació de que s´hagi de desmuntar la moto.

    Concretament la vaig provar del tram que va de Santa Fé del Montseny-Collformic-El Brull-Montanyà, la mala llet que gasta la moto es considerable, en tercera s'aixeca la roda, vaig acabar gairebé desnucat de la quantitat de "guarrades" que li vaig fer.

    La impressió que tinc es que BMW ha fet una moto per competir amb la bèstia Ducati Multiestrada, que te molta potencia.

    La contradicció que tinc és que per pistes poder es massa potencia, massa patada. Tot i que te la funció Enduro, caldria provar-la per pistes amb calma.

    També vaig provar la F700GS i vaig quedar enamorat, per pistes segur que va de conya i per carretera no es queda endarrere.

    En resum, que m´ho vaig passar de conya, posar aquests bitxos fins que talla l'encesa es tota una experiència.
    Citar Citar      

  3. #13
    Usuari Registrat. Avatar de Joan CG
    Data d'ingrés
    10 jul, 13
    Localització
    Lliçà D'Amunt
    Missatges
    58
    No és problemà l'excès de potència en una moto per fer off, si la electrònica, com en el cas de la BMW o la meva KTM es bona.

    Saps que la 1190 Adventure que tinc té 150Cvs, i 100Cvs en modus "off". Ja he fet diverses sortides off (baixant les presions a 1,6 i 1,8 amb les gomes d'origen!!!), i a part que les suspensions electròniques es tornen de mantega i s'ho empassen tot, has de obrir molt el puny perque es desboqui la potència. Al tenir accelerador electrònic, en comptes de per cable, tot esta controlat.

    A més (i ho he probat bé), en control de tracció en modus "off", et limita les derrapades a 4 ó 5 metres màxim, pel que a poques mans que es tinguin, no és tampoc un problema.

    Salut !!!
    Citar Citar      

Pàgina 2 de 2 PrimerPrimer 12

Informació de tema

Usuaris veient aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris veient aquest tema. (0 membres i 1 visitants)

Temes similars

  1. RepRom BMW R1200GS (6a edició 03/2011)
    Per Panotxa en el fòrum MECÀNICA
    Respostes: 4
    Últim missatge: 18/06/2015, 09:22
  2. Quin oli posar al motor de la R1200GS
    Per Jaume en el fòrum MECÀNICA
    Respostes: 13
    Últim missatge: 21/04/2014, 18:57
  3. Videomanuals de taller R1200GS
    Per Pasqual en el fòrum MECÀNICA
    Respostes: 3
    Últim missatge: 23/01/2014, 18:57

Permissos de publicació

  • No pots crear nous temes
  • No pots respondre temes
  • No pots pujar arxius adjunts
  • No pots editar els teus missatges
  •